Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen op een rijtje:

Algemene vragen

Hoe werkt het als je op locatie aankomt?

Zodra jullie aankomen meld 1 persoon zich voor de gehele reservering bij het loket waar ‘aanmelden’ op staat. Houd je reserveringsnummer bij de hand (deze staat in de bevestigingsmail). Hier krijgen jullie een bandje om met een bepaalde kleur. Deze kleur wordt omgeroepen wanneer de tijd voorbij is. Afhankelijk voor welke tijdsduur je hebt gereserveerd.

Wanneer jullie een bandje om hebben en de zwemkleding aan hebben. Kunnen jullie een zwemvest halen, deze zijn verplicht en dienen goed aan te sluiten op het lichaam. Hierna kunnen jullie je melden bij het water, daar staat altijd iemand met een Storm Aquapark shirt aan. Van deze persoon krijgen jullie instructies voor het park. En dan is het vooral pret maken op het Aquapark!  

Moet je als ouder/begeleider ook betalen?

Als je als ouder/begeleider zijnde het Aquapark wilt betreden dien je een ticket te kopen.

  • Moet je ook betalen als je niet het water op gaat?

  • Als je aan land wilt blijven kun je plaatsnemen op ons terras. We hebben gezellige zitjes, maar ook heerlijke loungestoelen!

  • Dit is geheel gratis.

    • Is er korting bij groepen?

    • Bij groepen groter dan 20 personen is het handig om contact met ons op te nemen via het contactformulier.

      • Zijn er wetsuits beschikbaar?

        We hebben een behoorlijke voorraad aan wetsuits in ons bezit. 

        • Kan ik wetsuits ook reserveren?

          Het is helaas niet mogelijk om een wetsuit te reserveren. Wij kunnen vooraf niet bepalen welke maten er gebruikt dienen te worden. Ieder postuur is weer anders.

          • Mag ik mijn eigen wetsuit meenemen?

            Ja dat mag zeker, meld het wel even bij de aanmelding dat je een eigen wetsuit aantrekt.

          • Mag ik eigen consumpties meenemen naar Storm Aquapark Leiden?

            Binnen de hekken van Storm Aquapark Leiden zijn er geen eigen consumpties toegestaan. 

            • Kan ik ook omboeken?

              Tot 48 uur kun je de reservering kosteloos verplaatsen per mail. Vermeld hierbij het reserveringsnummer en de nieuwe gewenste datum en tijd. Wij kijken naar beschikbaarheid en je ontvangt hier altijd een bevestiging van.

              • Wat doe ik met slecht weer?

                Tot 48 uur kun je de reservering kosteloos verzetten. Indien er binnen die 48 uur uur storm of onweer komt opzetten nemen wij uiteraard contact op met de contactpersoon om een nieuwe datum te prikken. Bij regen gaan wij gewoon door!

                    • Wat als ik met meer of minder mensen wil komen?

                      Het beste kun je voorafgaand van de reservering per mail contact met ons opnemen. 

                      • Is er begeleiding op het water/hoe is de veiligheid gewaarborgd?

                      • Iedere bezoeker krijgt voordat ze de baan op gaan een zwemvest aan en duidelijke instructie van een badmeester.

                        Op het park zitten er altijd badmeesters. Het aantal badmeesters is afhankelijk van hoeveel bezoekers er op het park zijn.

                      •  
                      • Ook is er altijd een bedrijfshulpverlener aanwezig en een EHBO tas.

                      • Bij ons staat plezier & veiligheid voor op!

                        • Hoe oud moet je zijn om het water gaan?

                          Iedereen die in het bezit is van ten minste een A-diploma is welkom. Of je dan vijf of vijftig bent maakt voor ons niet uit!

                          • Hoeveel mensen kunnen er op het park?

                            We hanteren een limiet van 120 bezoekers per uur op het aquapark. Hier volgen wij de richtlijnen die eraan gebonden zijn op de grootte van het ontworpen aquapark. 

                            • Kan ik ook buiten de te boeken tijden komen?

                              De reserveringsplaatsen die beschikbaar staan op de website zijn de beschikbare tijden. Is er een tijdstip dus niet beschikbaar, is deze of vol geboekt of we zijn niet geopend om dit tijdstip. 

                            • Ik heb gereserveerd maar ik kan niet komen, wat nu?

                              Het annuleren of terugbetalen van een ticket is helaas niet mogelijk. Indien wij te maken hebben met overmacht of onvoorziene omstandigheden, dan kunnen we in overleg voor een nieuwe datum of een voucher kiezen.

                            • Ik heb gereserveerd maar ik kan niet komen, wat nu?

                              Bij een regenbui gaan de activiteiten van Storm Aquapark gewoon door. Bij onweer of storm is het niet veilig om de activiteiten door te laten gaan en behoudt Storm Aquapark het recht om de activiteit uit te stellen of het park sluiten. Bij sluiting ban het park wordt in overleg de activiteit naar een ander moment verplaatst.

                            • Waar kan ik parkeren?

                              Je kan parkeren op parkeerplaats de ‘gele lis’ deze ligt op 5 minuutjes wandelen van het Aquapark.

                            • Zijn er toiletten/douches/kleedruimtes?

                              We hebben dixxie toiletten deze zijn toegankelijk voor iedere bezoeker. 

                              We hebben helaas geen douche op ons terrein.

                              Er is een openlucht kleedruimte aanwezig.

 

  • Ik heb al gereserveerd, waar moet ik me melden?

Bij lekker weer hebben een aanmeld kassa, hier kan je gelijk bandjes afhalen.

Voor de ‘aanwaaiers’ hebben we een aparte kassa (zwarte barcontainer) waar een ticket direct gekocht kan worden.

Let op! We verkopen tickets voor de hele uren